Відкрився новий Епіцентр у Києві. Mall in Mall
Наприкінці жовтня в третій черзі київського ТРЦ Blockbuster Mall відкрився Епіцентр абсолютно нового для України формату.
Новий двоповерховий Епіцентр площею 27000 м2, реалізовано з оновленим фасадом, вдосконаленою цифровою навігацією та розширеним асортиментом преміальних товарів, адаптованим під потреби цільової аудиторії ТРЦ.
Він також став першим в країні об’єктом формату Mall in Mall, коли всередині торговельного центру працює ще один масштабний ТЦ з унікальними магазинами та сервісами.
У центральній частині першого поверху ТЦ розташувався масштабний Центр Кераміки площею 1700 кв. м із сучасними колекціями плитки та сантехніки. Навколо нього – відділи з будівельними матеріалами, виробами з дерева, покриттям для підлоги та іншими товарами для будівництва та ремонту. Також на першому поверсі розмістилися відділ побутової хімії, бутик косметики та парфумерії Mon Cheri, супермаркет зоотоварів Lapki, Аптека 100+, Auto Mall та інші.
На другому поверсі торговельний простір організовано у форматі open space з мінімальною кількістю висотних стелажів. Завдяки цьому покупці можуть бачити більшу частину асортименту з будь-якої точки торгового залу, та швидше знайти все необхідне.
Половину другого поверху – майже 8000 кв. м – зайняли магазини формату shop in shop Центр Меблів та Галереї Деко. В ході колаборації ці два відділи тісно сплелися асортиментом, що дозволило представити найбільшу в ТРЦ Blockbuster Mall пропозицію сучасних ідей та рішень для дому, в тому числі житлові та офісні меблі, кухні, текстиль, декор, подарунки та багато іншого. В Галереї Деко покупці також можуть скористатися послугами текстильного дизайнера, а в Центрі Меблів доступні проектування кухонь, доставка і збирання меблів.
Також тут відкрилася Sleep Студія з товарами для сну, Салон Килимів і Салон Дверей, оновлений All4Rest з продукцією для кемпінгу та грилю, а також новий формат Студії Світла площею 920 кв. м та суттєво розширеним асортиментом декоративного освітлення. Ще однією помітною відмінністю реформатованої Студії Світла стало розміщення товарів в залежності від стилів, завдяки чому покупцям легше підібрати світильник під конкретний інтер’єр.
Крім того, в новому форматі на другому поверсі почав працювати Центр Техніки ЦеТе з площею 1400 кв. м, асортиментом у 6000 позицій та можливістю зробити замовлення близько 270 000 позицій через онлайн-вітрину з доставкою або самовивозом. Окремо в ньому виділена зона з найпопулярнішими товарами для геймерів і фанатів поп-культури з всесвітів Overwatch, Dota 2, Marvel, DC Comics, Star Wars, аніме тощо.
На території ТЦ розташувалася затишна кав’ярня формату to go із запашною кавою та духмяними круасанами і сучасний Центр видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua, асортимент якого налічує понад 1,5 млн товарів різних категорій.
Джерело: https://rau.ua/novyni/novini-diy-decor-ikea-epicentr/