Розширений пошук

0 $ до 50 000 000 $

Ми знайшли 0 результатів. View results
Ваши результати пошуку

Класифікація салонів краси

Салони краси поділяють на типи в залежності від таких факторів, як асортимент і якість послуг в салонах краси, ціни на послуги в салонах краси, а також зручне розташування салонів краси.

  • Кабінети, косметологічні кабінети
  • Салони, spa-салони
  • Медичні центри, центри здоров’я
  • Мережі салонів краси

Кабінети, косметологічні кабінети

Асортимент послуг: базові сервіси. Кабінет не вимагає окремої будівлі та легко розміщується на орендованій площі з мінімальним ремонтом, де легко розмістити переносне обладнання. Для того підтримувати низькі ціни, власники такого типу салонів використовують орендовані приміщення у районах з достатнім потоком людей.

Салони, spa-салони

Це підприємства середнього розміру, де кожна послуга існує в декількох різновидах. У салоні часто надаються і додаткові сервіси, наприклад, фітобар або продаж уходовой косметики, що в свою чергу потребує додаткові приміщення і площі. Зазвичай, це повномасштабний бізнес, який знаходиться в окремому приміщенні з якісним ремонтом і продуманим дизайном інтер’єру. Для такого типу салону характерно те, що клієнти готові витрачати час на дорогу заради сервісу, отже розширюються і варіанти для розташування.

Медичні центри, центри здоров’я

Ці типи салонів — центри надання широкого спектру послуг, від догляду за нігтями та волоссям до пластичної хірургії. Як правило, такі центри розташовуються з окремому орендованому або власному будинку. У даному випадку також клієнти готові витрачати час на дорогу, і це говорить про необхідність виділеної автопарковки.

Мережі салонів краси

Мережа салонів краси може повністю належати однієї компанії або продавати франшизу. Мережа може складатися з підприємств різного розміру, але всі працюють під однією назвою і за однаковими правилами.

Читайте також: Як відкрити свій салон краси


Порівняти нерухомість